Agility team

Novinky...

28.05.2010 05:49

V úterý jsem Arimu byla opět koupit nový úvazový kolík. Ve středu jsem mu koupila krásné modré vodítko a modro-černý obojek s tlapkama. A ve čtvrtek jsem mu koupila stahovák s pískacím míčkem (KONEČNĚ!!)-tyto věci jsou přidány do: Ari/Vybavení.

Ve středu jsem bylaopravovat překážky na Mini ZKO La. Když byli poopravené, tak jsem postavila čtyři skočky a slalom. Byl to parkůrek na otáčky. Zkoušela jsem běhat na kolečko a Arís kupodivu běhal skvěle! PO každém běhu jsme si zahráli na honičku. Ariho to opravdu bavilo!

Včera jsme byli ráno na procházce na poli s Míšou a Endym. Je tam hrozně vysoká tráva, takže v ní psiska musejí skákat :)...a já je chtěla vyfotit :)...Moc fotek se nepovedlo, ale některý jsou moc pěkný :)...Naleznete je zde: arinek.rajce.idnes.cz/Ari_a_Endy-Prochazka_na_louku_27.5.2010/.

Dneska se vydáme opět na trénink agility. Moc se těšíme!! Vezmeme foťák a zkusíme zase natočit videa :)..

 

Vyhledávání

Kontakt

Ari Land icq: 419 835 043
skype: arinek11
tel.: 731 932 807