Agility team

Konečně na PC =)

30.04.2010 10:48

Ahoj, tak trest ještě nevymizel, ale jsem ve škole a sem píšu při hodině Dějepisu :)...

S Arim chodíme na cvičák :)...na agility půjdem i dneska. Minule mu to šlo krásně, ale já, jako vždy, jsem to pletla, ikdyž to nebylo tak hrozný :).

Včera jsme byli na procházce u Eduarďáku, Ari se vykoupal a to jsem ho nemusela ani přemlouvat!! Že by zázrak?? Chtěla jse ho natočit a udělat pár fotek...ale nechala jsem si v PC pamě'tovku, takže smůla!!...(to dokáže naštvat!!)

Hanka s Oskarem nám objednali z internetu kroužek, tak nám přišel. Arimu se líbí a dělá s ním fakt psí kusy :)...někdy ho natočím :).

Další novinkou je, že Ari má ČIP!!!: číslo si nepamatuju, takže když se ztratí (ikdyž doufám, že se neztratí vůbec), tak je větší šance, že se mi vrátí!!

 

Vyhledávání

Kontakt

Ari Land icq: 419 835 043
skype: arinek11
tel.: 731 932 807