Agility team

Aktualitky

09.05.2010 15:31

Včera se Den otevřených dveří na SZeŠ (dále jen DOD Zemědělky) na půl vydařil a napůl ne:

1. Ari byl ráno divnej - nebylo mu dobře, tak jsem ho radši nechala doma

2. Skoro celé dopoledne pršelo, takže dopolední předváděčka nebyla (hlavně, že jsem si Trampa vzala na stopovačku ven aby se vylítal a vyválel se mi!)...

Poté se to již začalo lepšit =). Kolem 10 jsme začali připravovat parkur pro předváďěčku agilit. Když jsem tam neměla ariho, tak jsem aspoň všechny točila a fotila :) (jak se říká..."všechno zlé je k něčemu dobré").

Po předváděčce agilit byla ukázka pasení. Dvě borderky pásly ovce a kozy. Bylo to super!

Po pasení byla teda, konečně, předváděčka psů z útulku. Tramp šel pěkně u nohy a ukázkově na mě koukal...

PO psech z útulku bylo zase pasení a pak už jsme jen nakrmily psi a odjeli domů...

 

Dneska jsme se ráno vydali k rybníku (Ari už vypadal dobře) s choďačkou Romy a její paničkou Hankou. Ari byl z Romy hotovej, pořád ji otravoval a chudák Romy už nevěděla co má udělat aby přestal. Tak nějak jsme to obešli, pejsci se malinko vykoupali a vydali se domů. PO cestě jsme potkali křoví a najednou byl ari v trapu. Volala jsem ho, pískala, jsem, ale ari nikde. Pak jsem šla k tomu baráku a Ari se tam u někoho na zahradě cpe kostma a malá holka mi povídala: "Máme kočky a ten pes jin jedl kosti..." a dala se do řeči o kočkách. Její táta mi Ariho donesl a říkal, že by o kočkách ta holka mohla povídat do nekonečna.... (fotky z této "akce" dodám)

Videa z DOD Zemědělky: www.youtube.com/user/arinekify

Fotky z DOD Zemědělky: arinek.rajce.idnes.cz/Den_otevrenych_dveri_na_SZeS_v_Lanskroune-ukazka_agilit_a_paseni-8.5.2010/

Vyhledávání

Kontakt

Ari Land icq: 419 835 043
skype: arinek11
tel.: 731 932 807