Agility team

Aktualitky "z domova"

27.03.2010 11:12

Tak včera jsme po zimě poprvé vyrazily n agi do Lukové!! Byla sranda, protože jsme šli cestu tam pěšky (už po silnici...ne jak minule =D). Endy s paničkou Míšou moc pěkně běhali a šlo jim to:

S Arim se mi taky dařilo...i když pár chyb (skočení z houpačky, skočení vedle kruhu, ...) jsme udělali. Jsem moc ráda, že jsme se odhodlali jít pěšky. Předtím, když jsme neměli odvoz, tak jsme nešli a pak mi to bylo docela líto, že tam nemůžeme chodit pravidelně, ale teď už to bude jiný! Moc se těším...pokusíme se nevynechat trénink! Tak jsem teda zvědavá!!

Když jsme přišli, tak jsem úplně koukala, že mají nový tunel (oranžový) a nádherný slalom...musíme pochválit => MÓC PĚKNÉ!! FAKT!!

Měli jsme s sebou foťák, takže máme fotky i videa!! Videa: www.youtube.com/user/arinekify a Fotky: nějak se mě seká PC, tak odkaz na fotky dodáme...ale jsou na "rajčeti".

Dneska jdeme s Míšou, Endym a možná Fínou na procházku k rybníku. Až se pejsci vyřádí a vyvenčí, tak dáme naše pejsky domů a jdem do útulku cvičit s útulkovýma pejskama agility, triky a čistit klec, kterou si budem brát na tábor do Svojanova!

 

Vyhledávání

Kontakt

Ari Land icq: 419 835 043
skype: arinek11
tel.: 731 932 807