Agility team

Polsko za námi...závody před námi...

16.06.2010 10:17

Včera jsem konečně přijela z polska...Moooc jsem se těšila na Aríííska!! :).

Byla to véélká vítačka! Sice jsem byla utahaná z celodenní jízdy autobusem, ale nemohla jsem odolat jít s ním ven :). Vzali jsme to k louce a Mini-ZKO-La a zjistila jsem, že nám posekali cvičák a my můžem jít trénovat!! Trénink jsem si naplánoval na dnešek a vezmu s sebou i Sárinku :). Oba pejsci si aspoň zařádí :).

Ari byl minulý týden v pátek s Hankou na agilitách v Lukové. Prý běhal pěkně :). ¨Hanko, jestli toto čtěš, tak bych ti chtěla ještě jednou moc poděkovat :).¨

Pomalu začnu Ariho připravovat na naše první dvoudenní of. agi závody dlouhýma procházkama a intenzivnějším trninkem agilit :)...Hlavně si přeju aby jsme si to tam užili :).

Vyhledávání

Kontakt

Ari Land icq: 419 835 043
skype: arinek11
tel.: 731 932 807